Heva Klimaat & Installatie, onze naam zegt het al: wij leveren en installeren een compleet aanbod op het gebied van installatie-, koude- en klimaattechniek. Onze klanten zijn particulieren, bedrijven en instellingen in de regio. Door de groei van onze afdeling Service & Onderhoud zijn we opzoek naar een nieuwe collega die ons team komt versterken.
In deze functie ben je voornamelijk bezig met beantwoorden en afhandelen van inkomend telefoonverkeer, planning Service & Onderhoud en administratieve ondersteuning.
Dit ga jij doen:
- Aannemen inkomende telefoonverkeer,
- Afhandelen van het telefoonverkeer,
- Diverse administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de backoffice,
- Het mede plannen en aansturen service en onderhoud,
- Onderhoudsafspraken maken met onze klanten voor cv-ketels, airco’s etc.
Onze nieuwe collega:
- Beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau,
- Naast beheersing van administratieve vaardigheden ook commercieel ingesteld,
- Heeft een flexibele werkinstelling,
- Is klant- en servicegericht,
- Ervaring in deze functie is mooi meegenomen maar geen pré,
- Voelt zich thuis in een Achterhoeks bedrijf.
Wat bieden wij:
- Een afwisselende baan met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden,
- Meedenken met de organisatie over verbetermogelijkheden,
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden,
- Werken in een dynamische omgeving met leuke collega’s,
- Een informele werksfeer, korte lijnen.
Solliciteren
Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan jouw CV met motivatie naar sollicitaties@heva.nl of vul het contactformulier Direct Solliciteren in.
De sollicitatieprocedure start in week 33 i.v.m. vakantieperiode.
Meer weten over Heva Klimaat & Installatie? Kijk op www.heva.nl.